Metsä Groupin vuoden 2022 vuosikertomus ja kestävyysraportti sekä esite julkaistu

Metsä Group lehdistötiedote 23.2.2023

Metsä Group on julkaissut vuosikertomuksen tilikaudelta 1.1.–31.12.2022 suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Tänä vuonna vuosikertomukseen on yhdistetty myös kestävyysraportti, jossa esitellään muun muassa yhtiön kestävän kehityksen strategisten 2030-tavoitteiden kehittymistä.

Metsä Group on julkaissut myös palkitsemisraportin, joka on saatavilla suomeksi ja englanniksi.

Metsän vuosi 2022 -esite on myös julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus ja kestävyysraportti sekä Metsän vuosiesite ovat luettavissa osoitteessa: https://www.metsagroup.com/fi/sijoittajat/taloustietoa/taloudellinen-raportointi/

Palkitsemisraportti on luettavissa osoitteessa: www.metsagroup.com/fi/Taloustietoa/hallinnointiperiaatteet/Palkitseminen

Metsä Groupiin kuuluva Metsä Board on 23.2.2023 julkaissut vuoden 2022 vuosikertomuksensa suomeksi ja englanniksi. Ne löytyvät osoitteessa: https://www.metsagroup.com/fi/metsaboard/sijoittajat/

Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Fibren vuosikertomus 2022 on luettavissa osoitteessa https://annualreview.metsafibre.com/

Painettuja raportteja voi tilata verkkosivuilta osoitteesta https://www.metsagroup.com/fi/uutiset-ja-julkaisut/julkaisut/tilaa-julkaisuja/ ja ne ovat saatavilla maaliskuun lopulla.

Linkit tiedostoihin:

Juha Laine, viestintäjohtaja, Metsä Group, puh. 010 465 4541

Metsä Group näyttää biotalouden suuntaa. Investoimme kasvuun, biotuotteiden kehittämiseen ja fossiilittomaan tulevaisuuteen. Tuotteidemme raaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Liiketoiminnassamme keskitymme metsäteollisuuden kasvualoihin: puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja tiivispapereihin.

Metsä Groupin vuotuinen liikevaihto on noin 7 miljardia euroa, ja työllistämme noin 9 500 henkilöä kaikkiaan noin 30 maassa. Kansainvälisen konsernimme juuret ovat suomalaisessa metsässä – emoyrityksemme on yli 90 000 metsänomistajan Metsäliitto Osuuskunta.

Seuraa Metsä Groupia: Twitter  LinkedIn  Facebook  YouTube  Instagram  Slideshare